Четвер, 21.09.2017, 11:39

Юридична консультація

Юридичні послуги

Юридична допомога

Головна » Купівля недоброякісних меблів
11:23
Купівля недоброякісних меблів
Доброго дня! У мене склалася така ситуація - півроку назад ми з чоловіком придбали меблі на одній фірмі, гарантія - 1 рік. Через півроку на ліжку почали утворюватися тріщини, скоріш за все, від поганої сушки деревини, і ми віддали меблі назад, щоб виправити заводські дефекти, але коли нам ці меблі привезли, то ми виявили доволі неякісне виконання роботи і повернули їх назад. Скажіть, будь ласка, чи маємо ми право вимагати повної заміни (в нашому випадку) бильця ліжка або повного відшкодування грошей за придбаний нами недоброякісний товар і якими законами нам керуватися. І ще - як довго повинно тривати гарантійне обслуговування?
Категорія: Захист прав споживачів | Переглядів: 247 | Додав:
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться.
Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку.
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт:
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Архів заявок
Цивільне право
Сімейне право
Спадкування
Трудове право
Соціальне забезпечення
Житлове право
Захист прав споживачів
Земельне право
Господарське право
Податкове право
Банківське право
Кримінальне право
Адміністративне право
Митне законодавство
Процесуальні питання
Інші, не віднесені до перелічених категорій
Наше опитування
Як допоміг наш сайт?
1. на "5"
2. на "4"
3. на "3"
4. на "2"
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0