Головна » Купівля недоброякісних меблів
11:23 Купівля недоброякісних меблів |
Доброго дня! У мене склалася така ситуація - півроку назад ми з чоловіком придбали меблі на одній фірмі, гарантія - 1 рік. Через півроку на ліжку почали утворюватися тріщини, скоріш за все, від поганої сушки деревини, і ми віддали меблі назад, щоб виправити заводські дефекти, але коли нам ці меблі привезли, то ми виявили доволі неякісне виконання роботи і повернули їх назад. Скажіть, будь ласка, чи маємо ми право вимагати повної заміни (в нашому випадку) бильця ліжка або повного відшкодування грошей за придбаний нами недоброякісний товар і якими законами нам керуватися. І ще - як довго повинно тривати гарантійне обслуговування?
|
Категорія: Захист прав споживачів |
Переглядів: 645 |
Додав:
|
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться. Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку. | |
|
|
|
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт: [ Реєстрація | Вхід ]
|
Наше опитування |
Як допоміг наш сайт?
Всього відповідей: 168
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|