Головна » купівля телефона
|
Доброго дня! 09.10.2010 року у магазині "911"за адресою Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, проспект Грушевського 25, власник Бербелюх Микола Олегович, нами було придбано телефон Sony Ericsson - модель 01, електронний серійний номер ІМЕІ 356810037683226, код SI 1235-4673.2, дата виготовлення основного виробу 10W03, дата виготовлення акумуляторної батареї 10W02. Спочатку нам дали гарантій талон магазину, потім на нашу вимогу лише через 5 днів (тоді у них не було бланків, як нам нам пояснили) видали гарантій талон Sony Ericsson при цьому порвавши при нас гарантійний талон магазину. 27.06.2011 року ми виявили несправність - нечутливість сенсорного екрану. Звернувшись в сервісний центр "Онікс"за адресою м. Кам'янець-Подільський, вул. Князів Кориатовичів 14-Е, з'ясували, що код ІМЕІ занесено до чорного списку. Отож гарантійний талон виходить є недійсним, в сервісному центрі компанії-виробника нам ремонтувати його не будуть, можуть навіть не повернути сам телефон. Які наші дії у цьому випадку?
|
Категорія: Захист прав споживачів |
Переглядів: 711 |
Додав:
|
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться. Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку. | |
|
|
|
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт: [ Реєстрація | Вхід ]
|
Наше опитування |
Як допоміг наш сайт?
Всього відповідей: 168
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|