Доброго дня, Я придбав в супермаркеті машинку для стрижки волосся, але принісши додому, і, спробувавши стригтися, виявив, що вона стриже набагато гірше, ніж та яка була в мене до цього. Відповідно, я пішов в супермаркет і спробував повернути машинку, або поміняти на іншу. Сервісний менеджер повідомив мені, що, так як я вже її використав, то обміняти чи повернути гроші вони мені вже не можуть, посилаючись, що це засіб гігієни і, показавши 9 статтю з закону "Про захист прав споживачів", де було вказано що використані товари не підлягають поверненню. Але на моє прохання дати детальний список товарів, які не підлягають поверненню він відмовив. Вдома я знайшов відповідний список: Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 - ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Машинки для стрижки волосся я в цьому списку не знайшов. Будь-ласка, порадьте, чи правий сервісний менеджер і як далі мені себе поводити.
|