Головна » При замовленні вікон відсутній підвіконника
09:48 При замовленні вікон відсутній підвіконника |
Замовив у салоні пластикові вікна (3 шт.) та два підвіконника. Договір підписали 16.07.2011 та заплатив завдаток, де сказано "виконавець зобовязаний здійснити поставку вказаних в рахунку-фактурі товарів в порядку і на умовах, вказаних в даному договорі. Виконати замовлення протягом 10-20 робочих днів з моменту одержання завдатку." Поставили вікна та один підвіконник 15.08.2011, другий підвіконник вже чекаю другий тиждень.
Ще у договорі вказано у відповідальності сторін "За прострочку виконання замовлення або його частини Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості простроченого товару за кожен день прострочки"
Питання. Чи можу я розраховувати на пеню на весь товар (який складає 8400 грн.), а не тільки за підвіконникк (215 грн.)?
|
Категорія: Захист прав споживачів |
Переглядів: 656 |
Додав:
|
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться. Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку. | |
|
|
|
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт: [ Реєстрація | Вхід ]
|
Наше опитування |
Як допоміг наш сайт?
Всього відповідей: 168
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|