Четвер, 28.03.2024, 12:00

Юридична консультація

Юридичні послуги

Юридична допомога

Головна » про право покупця у разі продажу йому товару неналежної якості
22:43
про право покупця у разі продажу йому товару неналежної якості
Доброго вечора! Допоможіть будь ласка розібратись: 5.12.2011 купила планшет з гарантією на нього на 12 місяців, через 5 днів після купівлі виявились істотні недоліки : не включається зовсім(товар має вигляд шойно придбаного без зовнішніх несправностей). Питання : чи маю я право вимагати від продавця повернення грошей(не заміни на інший,а іменно повернення). Що робити якщо продавець відмовиться повертати гроші?
Категорія: Цивільне право | Переглядів: 567 | Додав:
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться.
Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку.
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт:
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Архів заявок
Цивільне право
Сімейне право
Спадкування
Трудове право
Соціальне забезпечення
Житлове право
Захист прав споживачів
Земельне право
Господарське право
Податкове право
Банківське право
Кримінальне право
Адміністративне право
Митне законодавство
Процесуальні питання
Інші, не віднесені до перелічених категорій
Наше опитування
Як допоміг наш сайт?
1. на "5"
2. на "4"
3. на "3"
4. на "2"
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0