Головна » про право покупця у разі продажу йому товару неналежної якості
22:43 про право покупця у разі продажу йому товару неналежної якості |
Доброго вечора! Допоможіть будь ласка розібратись: 5.12.2011 купила планшет з гарантією на нього на 12 місяців, через 5 днів після купівлі виявились істотні недоліки : не включається зовсім(товар має вигляд шойно придбаного без зовнішніх несправностей). Питання : чи маю я право вимагати від продавця повернення грошей(не заміни на інший,а іменно повернення). Що робити якщо продавець відмовиться повертати гроші?
|
Категорія: Цивільне право |
Переглядів: 567 |
Додав:
|
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться. Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку. | |
|
|
|
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт: [ Реєстрація | Вхід ]
|
Наше опитування |
Як допоміг наш сайт?
Всього відповідей: 168
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|