Головна » Сервісний центр
|
У 2009 р. Сервісний Центр проводив гар.ремонт газ.плити. Зараз з певних причин, заперечує цей факт. В яких документах повинні міститися данні відомості. Чи повинен СЦ був вести Книгу обліку бракованих товарів та обліку покупців, що отримали гарантійну заміну бракованого товару або послуг з ремонту (обм-ня) зг.Наказу ДПА від 27.06.97 №203? Чи це повинен був бути Журнал обліку гарантійного ремонту (обслуговування) технічно складних побутових товарів Пост.506. Скільки років повинен зберігатися цей Журнал? Де це зазначено? Дякую.
|
Категорія: Захист прав споживачів |
Переглядів: 686 |
Додав:
|
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться. Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку. | |
|
|
|
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт: [ Реєстрація | Вхід ]
|
Наше опитування |
Як допоміг наш сайт?
Всього відповідей: 168
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|