Віддав ноутбук до сервісного центру на гарантійний ремонт. Минув тиждень, передзвонив та запитав як проходить ремонт, відповідь - закінчили діагностику чекаємо на деталі. Язапитав які деталі, відповіли що знає тільки майстер, коли буде деталь - знає тільки виробник ноутбука. У сервісного центру погана репутація що і змусило мене задати наступні питання до Вас. Мої питання: чи можу я запросити офіційний документ з результатами діагностики? який максимальний термін ремонту? чи маю я право отримати, на термін ремонту, аналогічний ноутбук.
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться. Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку.
.Згідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) чи гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 г. N 506.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк(чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт: [ Реєстрація | Вхід ]