Влітку я придбала зі знижкою шкіряне зимове пальто. У грудні, одягнувши його, помітила, що шкіра в деяких місцях потемніла і з'явились тріщини. Я звернулась до продавця з вимогою повернути мені гроші за неякісний товар, але мені відмовили тому, що гарантійний термін на даний товар становить 2 місяці, а пройшло вже 5 місяців. Чи маю я право на задоволення своїх вимог і що мені потрібно робити? Дякую за відповідь.
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться. Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку.
Доброго дня! Розглянувши ваше питання, можемо відповісти наступне. Згідно ч.3 ст. 680 Цивільного кодексу України якщо на товар встановлено гарантійний строк, покупець має право пред’явити вимогу у зв’язку з недоліками товару, які були виявлені ПРОТЯГОМ ЦЬОГО СТРОКУ! Якщо недоліки товару виявлені покупцем після спливу гарантійного строку або строку придатності, продавець несе відповідальність, якщо покупець доведе, що недоліки товару виникли до передання йому товару, або з причин, які існували до цього моменту. Загалом, строк позовної давності у даному випадку складає 1 рік, але, якщо, як у нашому випадку на товар втановлено гарантійний строк, то від дня виявлення недоліків У МЕЖАХ ГАРАНТІЙНОГО СТРОКУ! Дякую за запитання
При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт: [ Реєстрація | Вхід ]