Понеділок, 29.04.2024, 03:20

Юридична консультація

Юридичні послуги

Юридична допомога

Головна » Повернення товару на протязі 14 днів з моменту покупки
11:58
Повернення товару на протязі 14 днів з моменту покупки
Добрий день.Я купив ноутбук 30.12.2010 і хочу повернути його в магазин та забрати гроші (бо в нього є несправність з відеокартою).Та мені кажуть що його потрібно з Києва відправити до Дніпропетровська а з Дніпропетровська вони його відправляють постачальнику.Там вони його тестують а потім роблять висновок або ремонтувати або замінити.Це займає мінімум 14 днів але ж за цей час пройде строк повернення товару на протязі 14 днів з моменту покупки.Питання:
Чи можу я по закону просто забрати свої гроші без цих транспортувань між містами?
якщо можна напишіть будь-ласка статті за якими я можу аргументувати свої дії.
Категорія: Захист прав споживачів | Переглядів: 21456 | Додав:
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться.
Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку.
0  
3 msmweb   (08.01.2011 19:02) [Материал]
Вказане Вами питання регулює Закон України "Про захист прав споживачів", а саме ст. 8 (див. іншу відповідь)
Крім того, згідно ст. 707 Цивільного кодексу України, покупець має право протягом чотирнадцяти днів з моменту передання йому не продовольчого товару належної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо. У разі виявлення різниці в ціні покупець проводить необхідний перерахунок з продавцем.
Якщо у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець має право повернути придбаний товар продавцеві та одержати сплачену за нього грошову суму.
Вимога покупця про обмін або повернення товару підлягає задоволенню, якщо товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості та за наявності доказів придбання товару у цього продавця.

0  
2 Kiki   (08.01.2011 19:00) [Материал]
+ додатково (продовження 8-ї статті):
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.
Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

0  
1 Kiki   (08.01.2011 18:56) [Материал]
Згідно із ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів ", у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).
За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.
Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт:
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Архів заявок
Цивільне право
Сімейне право
Спадкування
Трудове право
Соціальне забезпечення
Житлове право
Захист прав споживачів
Земельне право
Господарське право
Податкове право
Банківське право
Кримінальне право
Адміністративне право
Митне законодавство
Процесуальні питання
Інші, не віднесені до перелічених категорій
Наше опитування
Як допоміг наш сайт?
1. на "5"
2. на "4"
3. на "3"
4. на "2"
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0