П`ятниця, 19.04.2024, 22:30

Юридична консультація

Юридичні послуги

Юридична допомога

Головна » ремонт мобильного телефона по гарантии
20:56
ремонт мобильного телефона по гарантии
Доброго времени суток!
19.04.11 в сервисный центр, находящийся в г. Николаеве, ул. Декабристов, 26В, тел : (0512) 58-05-02, мною был сдан на ГАРАНТИЙНЫЙ ремонт мобильный телефон FLY E170, imei353590043675415, номер квитанции 108858
Ка уведомили 19.04 работники сервисного центра мобильный телефон будет направлен в Киев, в СЦ Киев Крок для гарантийного ремонта в течении 14 дней, а при отсутствии деталей-в течении 28 дней.
по состоянию на 19.05.11 мой телефон не отремонтирован, администрацией СЦ Киев Крок никаких уведомлений меня и николаевского сервисного центра о состоянии моего телефона не произведено.
21.05.11 мною в сервисного центре г. Николаева было написано заявление с просьбой выдать акт о списании мобильного телефона в связи с тем, что гарантийные сроки истекли.
по состоянию на 25.05.11 никакой информации от сервисного центра (акта списания телефона или отремонтированного телефона) не получил
1. Нарушены ли какие-либо нормы законодательства работниками сервисного центра?
2. Могу ли я рассчитывать на компенсацию своих моральных издержек?

Благодарю за ответ, с уважением

Дмитрий НОСОВ
093 479-50-55
097 241-84-77

066 222-86-55
Категорія: Захист прав споживачів | Переглядів: 803 | Додав:
УВАГА! Адміністрація сайту надсилає відповіді на описані проблемні ситуації (запити) лише на електронну пошту, вказану при подачі заявки. Консультації безпосередньо на сторінках сайту здебільшого не проводяться.
Залишати коментарі може лише адміністратор сайту, зареєстровані користувачі мають змогу редагувати свою заявку.
0  
1 msmweb   (27.05.2011 10:14) [Материал]
Згідно ч. 9 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.
Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України (мобільні телефони в переліку є).
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.
Стосовно моральної шкоди - такі питання уповноважений розглядати лише суд у випадку, якщо ви туди звернетесь.
Є ще певні методи впливу - зверніться з скаргою до органу захисту прав споживачів за місцем знаходження організації, що несе гарантійні зобов'язання, і попросіть вжити заходи.

При необхідності зареєструйтесь або зайдіть на сайт:
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Архів заявок
Цивільне право
Сімейне право
Спадкування
Трудове право
Соціальне забезпечення
Житлове право
Захист прав споживачів
Земельне право
Господарське право
Податкове право
Банківське право
Кримінальне право
Адміністративне право
Митне законодавство
Процесуальні питання
Інші, не віднесені до перелічених категорій
Наше опитування
Як допоміг наш сайт?
1. на "5"
2. на "4"
3. на "3"
4. на "2"
Всього відповідей: 168
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0